פרס מפעל חיים לשלומי צרפתי סמנכ"ל משאבי האנוש של חברת החשמל על תפקידו כמנהל הרכש של הארגון

שתפו באמצעות:

צילום: שלומי יוסף

הפרס ניתן לצרפתי בכנס בכירי הרכש השנתי בהובלת משיק בשיתוף הפורום הישראלי לתפעול וניהול שרשרת האספקה 

 

מאות בכירים מהארגונים המובילים במשק השתתפו ביום שלישי האחרון (21/6) בכנס בכירי הרכש השנתי 2023 של חברת הייעוץ הבינלאומית משיק בשיתוף הפורום הישראלי לתפעול וניהול שרשרת האספקה. באירוע שהתקיים במתחם הכנסים אווניו בקרית שדה התעופה השתתפו נציגי התעשייה האווירית, חברת החשמל, נטפים, בזן, בנק ישראל, החברה המרכזית לייצור משקאות קלים ורבים נוספים. 

השנה עסק הכנס, אותו פתח היו"ר אייל מורד ס.סמנכ"ל רכש ולוגיסטיקה מהתעשייה האווירית, באתגרי הרכש בראיה לוקאלית וגלובאלית, ודן בהתמודדות מחלקות הרכש בארגונים בתנאים של אי ודאות ועליות מחירים, במטרה לשמר יציבות וחוסן ארגוניים. את אחד מרגעי השיא של האירוע סיפק טקס הענקת פרס מפעל חיים, שניתן לשלומי צרפתי מחברת החשמל. את הפרס העניקו לצרפתי אריה בן-שמואלי מנכ"ל משיק ואייל מורד יו"ר הכנס. צרפתי, בוגר תואר ראשון במשפטים מהמכללה האקדמית למשפטים ברמת- גן ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן, עובד בחברת החשמל משנת 1990, שימש במשך חמש שנים כמנהל הרכש של החברה וכיום מחזיק בתפקיד סמנכ"ל משאבי האנוש של הארגון.

"המשאב הכי חשוב בחברה הוא האנשים שבה", אמר צרפתי, "ומנהל שעובר בין רכש ומשאבי אנוש מבין את חשיבות שתי המחלקות. המשותף למנהל רכש וסמנכ"ל משאבי אנוש- לשניהם יש ראיה מערכתית ורוחבית, בעזרתה רואים את כל החברה מלמעלה. כסמנכ"ל משאבי אנוש שאחראי על גוף של למעלה מעשרת אלפים עובדים, הראיה המערכתית עוזרת לי גם כיום להצליח בתפקיד. 

מדובר באחד מגופי הרכש הגדולים בארץ, בהיקפי 5-9 מיליארד ש"ח בשנה, וליאור ששון ממשיך לנהל את הגוף העצום הזה כיום", ציין. מנהל רכש טוב מביא צמיחה והרבה מאוד כסף לארגון, זה גאווה בשבילי לעמוד פה ולקבל את הפרס".