כנס בכירי הרכש השנתי יתקיים ב 21/6/23 באווניו קרית שדה התעופה

שתפו באמצעות:

את הכנס מובילים חברת הייעוץ הבינלאומית משיק בשיתוף הפורום הישראלי לתפעול ולניהול שרשרת האספקה.
הכנס השנה בסימן תמורות ואתגרי הרכש בראייה גלובאלית ולוקאלית וההשפעות על הארגון.

בכנס בכירי הרכש השנתי שיתקיים ביום רביעי ה 21/6 במתחם הכנסים אווניו באירפורט סיטי, יציגו מנהלי רכש ממנעד רחב של סקטורים, ובהם התעשייה האווירית, נטפים, חברת חשמל, החברה המרכזית למשקאות ועוד- מקרי מבחן, סיפורי לקוח ופתרונות טכנולוגיים חדשניים שמוסיפים לשכלל את ארגז הכלים של אנשי המקצוע בתחום. יותר מתמיד, מנהלי רכש מניעים ומובילים את היציבות המסחרית בארגונם.

האיזון בין חידושים דיגיטליים ויוזמות בנות קיימא על רקע של חוסר יציבות עולמית ומחירים עולים בספירלה הוא לא קל, אבל למומחי הרכש ומנהלי שרשרת האספקה יש ארסנל פתרונות למלחמה באתגרי השעה. זיהוי ויישום שיטות למזעור חשיפה והגנה על רווחיות, התייעלות וצמצום עלויות, הם רק מקצת הכלים העומדים לרשות מובילי הרכש בארגונים הגדולים ומשמרים את היציבות הארגונית. בכנס השנתי ידונו בכל האתגרים הללו וכיצד ארגונים גדולים מסקטורים שונים מתמודדים, יוצגו פתרונות יצירתיים וסיפורי לקוח מעוררי השראה.

כיו"ר הכנס משמש אייל מורד, ס.סמנכ"ל רכש ולוגיסטיקה בתעשייה האווירית. בין המרצים באירוע, ליאור אגאי מנכ"ל משיק טכנולוגיות שידבר על שימוש באסטרטגיות מתקדמות מכלכלה התנהגותית ותורת המשחקים ברכש, איש הטלוויזיה דרור גלוברמן שידבר על מהפכת הבינה המלאכותית, רענן עמיר דירקטור רכש גלובאלי נטפים, דורון סלובטיצקי מנהל אגף הרכש בבנק ישראל, ענבל שטרנברג מנהלת קיימות ואחריות תאגידית תע"א, איציק דרורי מנהל אגף רכש והתקשרויות בזן, חן למדן מנכ"ל אורין ובכירי רכש נוספים. את הכנס ינעל תא"ל (במיל') ד"ר אמנון סופרין שירצה על השפעות גיאופוליטיות על שרשרת האספקה והרכש.

אריה בן-שמואלי מנכ"ל משיק: "בכנס יתארח Meibergen Marcos Mr. מהולנד, נציג חברת הייעוץ הבינלאומית kearney עמה פועלת משיק בשיתוף פעולה, וישפוך אור על התמורות ברכש- בראייה גלובאלית רחבה. השנה נקיים בכנס גם שורה של שולחנות עגולים אותם יובילו בכירים מארגונים מובילים במשק, במטרה לייצר סיעור מוחות ושיח סביב נושאים הבוערים למנהלי רכש ושרשרת אספקה. מבין השולחנות, כלים להתמודדות כלכלית עם עליית מחירים אותו יוביל ליאור ששון מנהל אגף הרכש בחברת החשמל, זיהוי תלות של ספקים בגורמי סיכון בשרשרת האספקה אותו יוביל אלי שמש ראש מנהל רכש חטיבת התעופה בתע"א. עוד יתרמו מהידע הרב שלהם בשולחנות עגולים, שרון אשכנזי, מנהל רכש מאיר חברה למכוניות ומשאיות, ואורן פריבה, מנהל מטה רכש בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים ובכירים נוספים".

סיגל ג'ורג'ביץ' מנכ"לית SCM הפורום הישראלי לתפעול וניהול שרשרת האספקה: "מבין הנושאים שידונו בכנס, אימוץ מוגבר של פתרונות רכש דיגיטלי כדי לייעל את תהליכי הרכש ולשפר את היעילות, דגש הולך וגובר על קיימות ומעבר לשיטות רכש בר קיימא, והגברת שיתוף הפעולה בין מחלקות הרכש ומחלקות אחרות בארגון כמו כספים, שיווק ותפעול, בכדי ליישר את הרכש עם האסטרטגיה העסקית הכוללת. נושאים נוספים שיעמדו בלב הכנס הם שימוש מוגבר בניתוח נתונים כדי לייעל את החלטות הרכש.

למשתתפים תהיה הזדמנות ליצור קשרים עם עמיתים, לתקשר עם מובילי מחשבה, ולקבל תובנות כיצד להניע חדשנות, לנהל סיכונים ולהתמודד בצורה מיטבית עם השינויים והטרנספורמציה בארגונם".