חברת משיק זכתה במכרז שירות בתי הסוהר (השב"ס) לייעוץ ותכנון המערך הלוגיסטי של הארגון

שתפו באמצעות:

חברת הייעוץ משיק Mashik נבחרה על ידי השב"ס במכרז לקבלת ייעוץ בתחום מערכי ניהול המלאי, שרשרת האספקה, האחסנה וההפצה הלוגיסטיים של הארגון. המערך הלוגיסטי בשב"ס מספק את כלל צרכי הלוגיסטיקה בכל התחומים למתקני שב"ס, לרבות תחום סגל ואסירים לאורך השנים. היקף הפרויקט נאמד בעשרות מיליוני ₪. 

בתוך כך, מתכנן השב"ס לייעל את כל מערך האפסנאות ביחידות, תוך בחירת דרך הפעלה של המערך הלוגיסטי באופן יעיל, מיטבי, שירותי וחסכוני שייתן מענה לאסירים ולסגל הסוהרים בשב"ס כאחד. לצורך גיבוש המלצות לייעול המערך, בחר שב"ס במשיק כיועץ המקצועי בתחום ניהול הלוגיסטיקה. במסגרת פרויקט זה, תמפה "משיק" עבור השב"ס את המצב הקיים, תמליץ על מספר דרכי פעולה העומדות בפני הארגון ותלווה את כלל תהליכי ניהול המלאי, בלאי, הפצה ואחסנה בכלל מתקני השב"ס בפריסה ארצית. לדברי אריה בן- שמואלי מנכ"ל משיק, "גיבוש מתווה ההמלצות לשדרוג המערך הלוגיסטי בשב"ס, ישים דגש על ייעול וחיסכון, כמו גם על גיבוש מקורות תקציביים אשר יהוו מקורות פנימיים להתייעלות וליישום התהליך לשיפור ושדרוג המערך. מטרת התהליך, להטמיע בארגון פתרונות חדשניים ומוטי טכנולוגיה אשר יאפשרו לשב"ס לעמוד באתגרים העומדים בפניו. משיק רואה בזכייה במכרז כהבעת אמון ביכולות החברה לספק פתרונות טכנולוגיים ותכנוניים פורצי דרך לכלל האתגרים". 

גונדר חזי מרקוביץ, ראש אגף תכנון ולוגיסטיקה בשב"ס הוסיף כי שיתוף הפעולה עם חברת משיק צפוי להביא לשדרוג ולהעצמת המערך הלוגיסטי, ייעול תהליכי עבודה ושיטות תפעול בתפיסה טכנולוגית, חדשנית ומתקדמת. מימון ותקציב הפרויקט יהיו על בסיס מקורות פנימיים הנובעים מחיסכון והתייעלות.

 
****משיק הינה מחברות הייעוץ והטכנולוגיות המובילות בארץ בתחומי רכש, לוגיסטיקה ושרשרת אספקה. החברה מפתחת מערכות טכנולוגיות על ידי בית התוכנה Mashik-tech שבבעלותה. באמצעות הזרוע ההנדסית שלה, מתכננת משיק מפעלים, מחסנים ומערכי ייצור מתקדמים. בין לקוחותיה ניתן למנות את חברת החשמל, רפאל, אלביט מערכות, קבוצת קוקה קולה, סולאראדג', מקורות, ועוד. 

לחברה פריסה בינלאומית עם משרדים בישראל, בארה"ב ובאירופה והיא עובדת בשיתוף פעולה עם חברת הייעוץ הבינלאומי Kearny.